Młodszy Administrator Systemów

Żywiec
  • Ewidencja incydentów w bazie HelpDesk,
  • Czynne uczestnictwo w rozwiązywaniu incydentów i problemów,
  • Współpraca z innymi liniami wsparcia,
  • Monitorowanie sieci teleinformatycznej i infrastruktury Data Center w czasie rzeczywistym,
  • Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.

Poszukujemy osoby, która wykaże:

  • Znajomość systemów operacyjnych Linux
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows na poziomie administracji stacją roboczą,
  • Znajomość aplikacji biurowych na poziomie zaawansowanym,
  • Znajomość obsługi sprzętu biurowego,
  • Wysoko rozwinięte zdolności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • Nastawienie usługowe: cierpliwość, sumienność, chęć pomocy innym,
  • Bardzo dobrą organizację własnej pracy, samodzielność jak również umiejętność pracy w zespole,
  • Dyspozycyjność, odporność na pracę w stresie, pod presją czasu,
  • Gotowość do pracy zmianowej (3 zmiany, 2 zmiany),
  • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i podejmowania decyzji,
  • Znajomość języka angielskiego,
  • Znajomości działania sieci LAN/WAN, protokołów i standardów sieciowych,
  • Umiejętności debugowania problemów,
  • Samodzielność w działaniu.
  • Możliwość rozwoju własnych kompetencji i stawiania czoła nowym wyzwaniom w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Nowoczesne narzędzia pracy,
  • Ubezpieczenie na życie,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Pracę w zespole ludzi z pasją,
  • Umowę o pracę,
  • Nieformalną i przyjazną atmosferę pracy,
  • Długoterminową współpracę.